Daarnaast zijn er allerlei evenementen in en buiten ANNO (met de ANNO-bus). Een uniek concept op een geweldige plek, met heerlijk café en tuin, pal onder de Peperbus.
Het ziet er bovendien ook echt fijn uit. Het mooie van het feit dat we alles mogen ontwikkelen, is dat er zowel inhoudelijk als qua vorm en media een duidelijke familiare lijn is ontstaan.
Een groot deel van ANNO is gratis te bezoeken. Het Drostenhuis, geheel gerenoveerd, met een AR-toevoeging is betaald, but worth it.
We zijn benieuwd wat je er van vindt!
Ter gelegenheid van de viering 80 jaar vrijheid in Haarlem verhuisde de tentoonstelling Who Cares? van Museum van de Geest Amsterdam naar de locatie Haarlem. De tentoonstelling is een eerbetoon aan de slachtoffers en helden van de zorg tijdens de Tweede Wereldoorlog.
Met uniek historisch beeldmateriaal en kunst vertellen we het verhaal van vergeten slachtoffers en verborgen helden binnen de psychiatrie en verstandelijke gehandicaptenzorg tijdens de oorlog.
Voor het Marinemuseum in Den Helder hebben we een nieuwe tentoonstelling ontworpen, genaamd Marine van nu. Door de ontwikkelingen in de wereld en bij de Koninklijke Marine is er gevraagd een tentoonstelling te ontwerpen die het functioneren en de technologische ontwikkelingen van de Marine in een dynamische opstelling weerspiegeld.
We zijn trots dat onze directeur Marièlle Beek samen met Nicolette Hulsenbos van Fonk Magazine betrokken is geweest bij het opstellen van de Pitchcode 2025.
Deze nieuwe code geeft heldere richtlijnen voor opdrachtgevers en bureaus en zet in op transparantie, eerlijke verhoudingen en een respectvolle samenwerking in het creatieve proces. Een belangrijke stap om ons vak toekomstbestendig te maken en de beste resultaten te behalen, juist ook voor onze opdrachtgevers.